Od Mistrza Gry dla Graczy
Strona 1 z 1 • Share
Od Mistrza Gry dla Graczy
Sesje dla graczy od MG
W tym temacie będą kolejno przedstawiane zadania, misje, małe lub duże eventy dla zainteresowanych graczy. Dzięki temu, istnieje możliwość uzyskania dodatkowych punktów w celu rozwoju swojej postaci.
Udział wziąć mogą rasy, których zadanie dotyczy. Misje czy zadania mogą być wydzielane dla poszczególnych grup z osobna, lub wymieszane.
W zaprezentowanych sesjach, ważna jest aktywność graczy w prowadzonym wydarzeniu, które najczęściej mogą mieć związek fabularny. Kolejki jak i czas odpisu, będą ustalane przez Mistrza Gry prowadzącego sesję.
Z powodu zgłoszonych nieobecności, postać gracza będzie pomijana w kolejkach, w przypadku dużej ilości uczestników. W sytuacjach nagłego zniknięcia lub braku odpisu w określonym czasie - Mistrz Gry ma prawo pominąć postać gracza lub wykluczyć ją z dalszej gry.
Jesteśmy otwarci na pomysły graczy dotyczących sesji dla nich, jeżeli pragną by im poprowadzono coś indywidualnego. Wystarczy zaś napisać do jednego z Mistrzów Gry na PW, przedstawiając swój pomysł i prośbę o rozegranie wybranego wydarzenia.
Udział wziąć mogą rasy, których zadanie dotyczy. Misje czy zadania mogą być wydzielane dla poszczególnych grup z osobna, lub wymieszane.
W zaprezentowanych sesjach, ważna jest aktywność graczy w prowadzonym wydarzeniu, które najczęściej mogą mieć związek fabularny. Kolejki jak i czas odpisu, będą ustalane przez Mistrza Gry prowadzącego sesję.
Z powodu zgłoszonych nieobecności, postać gracza będzie pomijana w kolejkach, w przypadku dużej ilości uczestników. W sytuacjach nagłego zniknięcia lub braku odpisu w określonym czasie - Mistrz Gry ma prawo pominąć postać gracza lub wykluczyć ją z dalszej gry.
Jesteśmy otwarci na pomysły graczy dotyczących sesji dla nich, jeżeli pragną by im poprowadzono coś indywidualnego. Wystarczy zaś napisać do jednego z Mistrzów Gry na PW, przedstawiając swój pomysł i prośbę o rozegranie wybranego wydarzenia.
- BloodRose
- Punkty : 0
Re: Od Mistrza Gry dla Graczy
Na ratunek
Opis wydarzenia:
Przemierzając las nocą (czy to na piechotę spacerując, poruszając powozem lub konno - wybór należy do Ciebie), gdzieś w oddali jesteś wstanie usłyszeć męski krzyk. Nie był dość wyraźny i dość słyszalny, ale jednak odnosisz takie wrażenie, że ktoś potrzebuje pomocy. Na pewno ten głos należy do mężczyzny. Ciekawość bierze górę i próbujesz dowiedzieć się skąd on dochodzi. Docierasz do dziwnego miejsca, przypominającego bunkier. Ale przed nim, stoi dwóch mężczyzn dobrze uzbrojonych w broń białą. Jakby pilnowali przejścia do nieznajomego Ci bunkra. Twoja w tym teraz rola, czy zdecydujesz się pomóc ofierze, która przetrzymywana jest w tym miejscu, czy olejesz sprawę.
Informacje:
Mistrz Gry prowadzący sesję: Cromwell
Fabularna data wydarzenia: Połowa września 1885r.
Cel wydarzenia: Uratowanie przetrzymywanego.
Nagrody: Punkty.
Miejsce rozgrywki: Bunkier w lesie - Anglia.
Rzeczywisty termin rozpoczęcia sesji: Rozpocznie się jak zgłosi się choć jedna osoba.
Czas zapisów do sesji: Brak.
Ilość uczestników: Dowolna.
Dla grup: Wszystkie.
Kolejki podczas odpisywania: Przy większej ilości uczestników, zostanie ustalana przez MG.
Czas odpisu: 24h do 48h przy większej ilości uczestników.
Uczestnicy:
Lista uczestników:
- Christopher McQueen - jako ofiara.
- Victor Alexson
Uwagi:
Przewidziana może być walka z postaciami NPC, którzy przetrzymują uprowadzonego. Można jej uniknąć, jeżeli drogą dyplomacji, dojdzie się do porozumienia z porywaczami.
Gwarantuję, że w tym queście nikt nie zginie.
Niepowodzenia w misji, mogą skutkować uwięzieniem postaci.
WAŻNE: biorąc udział w tym wydarzeniu, nie możesz wziąć ani posiadać bilokacji!
Zgłoszenia:
Kierować na PW do Cromwella.
Status sesji:
ZAKOŃCZONY
Victor uratował Christophera, zabijając wszystkich łowców, którzy stanowili zagrożenie dla pojmanego McQueena.
Ostatnio zmieniony przez Cromwell dnia 15/10/24, 11:54 pm, w całości zmieniany 6 razy
- Cromwell
- Administrator
- Tytuł : Lord ProtektorZawód : Admin / Mistrz GryPunkty : 0
Re: Od Mistrza Gry dla Graczy
Uprowadzona?
Opis wydarzenia:
W ostatnich dniach głośno zaczęto mówić i pisać o zaginięciu córki jednego z Lordów zasiadającego w parlamencie. Człowieka, który przyczyniał się do stawania w obronie ludzi biedniejszych i ubiegania się o równouprawnienia oraz możliwości lepszego traktowania kobiet. Zapewne podejrzenia padają na jego wrogów, którzy z tego nie są zadowoleni. On jednak nie potrafi wskazać, kto może za tym stać. Nie mając dowodów, nie może nikogo oskarżyć. Załamany ojciec, stara się zrobić wszystko co w swojej mocy, by odnaleźć córkę. Wyznaczył nagrodę pieniężną za jej odnalezienie i sprowadzenie. Tak samo brat zaginionej, stara się poszukać kogoś, kto pomoże w jej odnalezieniu. Gdzie przebywa zaginiona? Co się z nią tak naprawdę dzieje?
Informacje:
Mistrz Gry prowadzący sesję: Cromwell
Fabularna data wydarzenia: Jesień 1885r.
Cel wydarzenia: Odnalezienie zaginionej i dowiedzenie się, kto stoi za uprowadzeniem i dlaczego.
Nagrody: Punkty.
Miejsce rozgrywki: Londyn, Anglia.
Rzeczywisty termin rozpoczęcia sesji: Przy uzyskaniu co najmniej dwóch ochotników.
Czas zapisów do sesji: Brak.
Ilość uczestników: Do 4 graczy.
Dla grup: Wszystkie: wampiry, ludzie, łowcy, dhampiry, wilkołaki.
Kolejki podczas odpisywania: Ustalane przez MG.
Czas odpisu: 48h - 72h przy większej ilości uczestników.
Uczestnicy:
Lista uczestników:
Uwagi:
Przewidziane są walki. Gwarantuję, że z postaci graczy nikt nie zginie. Co najwyżej mogą odnieść różnego rodzaju rany. Poszukiwanie nie będzie proste i będzie trzeba liczyć się trochę z dialogami, w celu poszukiwania informacji. Misja coś na podobieństwo Sherlocka Holmesa.
Zgłoszenia:
Kierować na PW do Cromwella.
Status sesji:
ROZPOCZĘTA:
Początek: Madame Tussauds
Ostatnio zmieniony przez Cromwell dnia 16/10/24, 12:03 am, w całości zmieniany 3 razy
- Cromwell
- Administrator
- Tytuł : Lord ProtektorZawód : Admin / Mistrz GryPunkty : 0
Re: Od Mistrza Gry dla Graczy
Bankiet
Opis wydarzenia:
W sobotni wieczór, ostatniego weekendu miesiąca, zorganizowano spektakl teatralny, w którym udział weźmie młoda dziewczyna, wykazująca niezwykłe umiejętności akrobatyczne. Po jego zakończeniu, odbędzie się spotkanie ważnych osobistości, które otrzymały zaproszenie na tak zwany bankiet. Spotkanie ich odbędzie się w celu politycznym. Nikt jednak nie ma pojęcia, że wśród ludzi przebywają także wampiry. O zaginięciu wnuczki królowej, mówi się cały czas. Ale dziewczyny nadal nie odnaleziono. W zastępstwie za królową, ma ponoć pojawić się jej syn, Książę Edward. W związku z tym zdarzeniem, obecna będzie gwardia królewska, która ma na celu chronić księcia. Istnieją podejrzenia, że sprawca uprowadzenia wnuczki Królowej, zechce dopuścić się ataku na kolejnego członka rodziny królewskiej. Lecz czy tak się stanie? Tego nikt nie wie.
Informacje:
Mistrz Gry prowadzący sesję: Cromwell
Fabularna data wydarzenia: Koniec września. Ostatni weekend, sobota wieczór.
Cel wydarzenia: Wszystko zależy od tego, jak Wasze postacie zachowają na bankiecie. Przewidywana jest akcja, w której celem może być ochrona Księcia Edwarda.
Nagrody: Na pewno punktacja. Jeżeli się wykażecie, może być dodatkowo inna nagroda fabularna.
Miejsce rozgrywki: Teatr Royal Haymarket w Londynie.
Rzeczywisty termin rozpoczęcia sesji: Po uzbieraniu co najmniej 2-3 chętnych graczy.
Czas zapisów do sesji: Brak.
Ilość uczestników: 2 i więcej.
Dla grup: Ludzie, wampiry i łowcy - czyli dla wszystkich.
Kolejki podczas odpisywania: Tak. By zapobiec niepotrzebnemu chaosowi. Będą podawane w odpowiednim czasie przez MG. Choć liczę na to, że gracze będą pamiętali po kim piszą jako następny.
Czas odpisu: 48h od odpisu ostatniej osoby.
Uczestnicy:
Lista uczestników:
Uwagi:
Event początkowo wydawać się może zwykłym spotkaniem i zapoznaniem postaci między sobą. Przewidziana jest jednak akcja, która może doprowadzić nawet do odniesienia obrażeń. Miejcie więc na uwadze fakt, że postać może, ale nie musi, odnieść pewne obrażenia.
Zgłoszenia:
Kierować na PW do Cromwella.
Status sesji:
ZAKOŃCZONY -> Teatr Royal Haymarket
Wnuczka odnalazła się podczas spektaklu. Uradowany Książę Edward, ogłosił tę nowinę, nieświadomy zagrożenia. Wywiązała się walka z wampirami. Zakończona została odwrotem atakujących, pozostawiając za sobą rannych.
Wnuczka królowej okazała się być wampirzycą. Została zabrana przez McQueena i jego podopieczną.
Ostatnio zmieniony przez Cromwell dnia 16/10/24, 12:26 am, w całości zmieniany 6 razy
- Cromwell
- Administrator
- Tytuł : Lord ProtektorZawód : Admin / Mistrz GryPunkty : 0
Re: Od Mistrza Gry dla Graczy
Zabójcza noc
Opis wydarzenia:
Wszyscy mają go już dosyć. Wie zbyt wiele i na nazbyt dużo sobie pozwala. Zarówno wampirom jak i ich łowcą zaszedł za bardzo za skórę. Ktoś stwierdził, że to jak najszybciej musi się to zmienić. No bo po co ryzykować? Zbyt wielu już ludzi uwierzyło w to, że istnieją wampiry jak i łowcy wampirów, bardzo tajne stowarzyszenie. Tylko czy aby na pewno w tym przypadku śmierć to jedyne słuszne rozwiązanie? Może są jeszcze inne kroki, które można podjąć aby zapobiec katastrofie?
Informacje:
Mistrz Gry prowadzący sesję: Sherlock
Fabularna data wydarzenia: Pierwszy weekend października
Cel wydarzenia: Zabójstwo i dla najbardziej aktywnych możliwość pozyskania wiedzy na temat szybszego rozwijania umiejętności
Nagrody: Punkty, wiedza, która może pomóc w rozwoju postaci
Miejsce rozgrywki: Irlandia, konkretniejszego miejsca narazie brak
Rzeczywisty termin rozpoczęcia sesji: Po uzbieraniu co najmniej 3 chętnych graczy.
Czas zapisów do sesji: Brak.
Ilość uczestników:
Wampiry: 2+
Łowcy wampirów 1+
Dla grup: Wampiry, Łowcy
Kolejki podczas odpisywania: Ustalona po pierwszym wpisie wszystkich graczy w rozgrywce
Czas odpisu: Ustala MG Sherlock, może być elastyczny w zależności od tego jak będzie rozwijać się gra
Uczestnicy:
Lista uczestników:
Uwagi:
Przynajmniej jedna z postaci, która będzie brać udział w rozgrywce, będzie miała obszerniejszą wiedzę na temat tego, gdzie podziewa się Kapłan oraz w jakim znajduje się on stanie. Ta wiedza zostanie udzielona przez MG Sherlocka w stosownym czasie (odpowiednio wcześniej przed datą rozpoczęcia rozgrywki). Wiedza ta nie może być zmieniana (tj. Jeśli jest podane, że sutanna była czerwona, to musi być ona czerwona, zostało to w jakimś celu przygotowane) aby rozgrywka była jak najbardziej wydajna i ciekawa.
Dodatkowo, każdy potencjalny gracz proszony jest o wcześniejsze ustalenie z MG prowadzącym skąd i w jaki sposób poznał on kapłana.
Zgłoszenia:
Na PW do MG Sherlock'a
Status sesji:
Otwarta
- Sherlock
- Tytuł : Mistrz GryWiek : OgromnyZawód : MistrzowanieUmiejętności : Zatruwanie życia graczom
Re: Od Mistrza Gry dla Graczy
Kolektyw
Opis wydarzenia:
Nastały niespokojne czasy dla Rady wampirów. Na scenie pojawiła się nowa organizacja, której nie podobają się ówczesne rządy. Nazwali siebie Kolektywem. Mało o nich wiadomo, lecz z tego co udało się już ustalić uwolnili Obiekt Badawczy V-02 z laboratoriów działu rozwoju technologicznego i próbowali wciągnąć w pułapkę łowców. Rada musi się zebrać i przedyskutować sprawę, lecz czy jest to najlepszy pomysł? Być może wśród nich jest zdrajca?
Informacje:
Mistrz Gry prowadzący sesję: Frankenstein
Fabularna data wydarzenia: W toku
Cel wydarzenia: Znalezienie zdrajcy, ustalenie miejsce spotkań Kolektywu, zniszczenie organizacji. Wszystkie misje będą przydzielane fabularnie przez Radę.
Nagrody: Misja będzie podzialona na kilka wątków. Każdy będzie oceniany osobno i każdy otrzyma jakąś nagrodę.
Miejsce rozgrywki: Anglia.
Rzeczywisty termin rozpoczęcia sesji: Już trwa.
Czas zapisów do sesji: Brak. Zgłoszenia kierować do Frankenstein'a
Ilość uczestników: Brak.
Dla grup: Wampiry z Rady
Kolejki podczas odpisywania: Ustalona po pierwszym wpisie wszystkich graczy w rozgrywce
Czas odpisu: Ustala MG Frankenstein.
Uczestnicy:
Lista uczestników:
Uwagi:
Nikt tak naprawdę nie wie o Kolektywie, dopiero gdy ktoś przekaże takie informacje fabularnie, można rozpocząć misje.
Zgłoszenia:
Na PW do MG Frankensteina
Status sesji:
Otwarta
- Frankenstein
- Tytuł : Szalony naukowiec
Re: Od Mistrza Gry dla Graczy
Podróż na Daleki Wschód
Opis wydarzenia:
Chodzą pogłoski, że Longwei - zaginął. Niepokój zaczyna wzrastać u jego potomków, którzy z nim przebywali w ostatnim czasie. Postanowiono więc udać się w liczne miejsca na świecie w poszukiwaniu jego pierwszych synów i córek. Jedna z nich dopłynęła właśnie do Zjednoczonego Królestwa Wielkiej Brytanii i Irlandii, odnajdując jednego z synów Longweia. Gdzie przebywa jeden z najstarszych rodziców wampirzego społeczeństwa, pochodzącego z azjatyckich korzeni? Czy grozi mu niebezpieczeństwo?
Informacje:
Mistrz Gry prowadzący sesję: Cromwell
Fabularna data wydarzenia: Jesień/Zima. Kiedy zebrane osoby wyruszą w podróż, od nich zależy. Data może być ruchoma.
Cel wydarzenia: Odnalezienie Longweia. W trakcie podróży możliwe jest odnalezienie lub spotkanie wampirzego rodzeństwa (synów i córek zaginionego). Od uczestników zależeć będzie, czy podczas konwersacji fabularnej, zyskają w sobie sprzymierzeńców czy wrogów.
Nagrody: Punktacja. Możliwe mogą być także rozwoje swoich umiejętności wampirzych o jeden poziom wyżej, lub nabycie nowej.
Miejsce rozgrywki: Ogólnie Daleki Wschód.
Rzeczywisty termin rozpoczęcia sesji:
Czas zapisów do sesji: Brak. Sesja zacznie się już od zgłoszenia jednego uczestnika. Kolejni mogą dołączyć w każdej i dowolnej chwili.
Ilość uczestników: Dowolna. Mile widziani są z kolei potomkowie Longweia. Każdy z kolei dostanie swoją wersję uzyskania informacji o zaginięciu swojego rodzica (lub dziadka, w zależności od tego, czy rodzic naszej postaci wywodzi się z linii Longwei'a).
Dla grup:
- Wampiry. Mile widziani w udziale potomkowie z linii Longwei'a - synowie, córki, wnuki itd., którym zależy na jego odnalezieniu.
- Ludzie i wilkołaki jedynie w wyjątkowych sytuacjach, wplątani w wydarzenie nieświadomie (podsłuchując, stając się "posiłkiem" transportowym itp.).
- Łowcy także mogą wziąć w tym udział. Dla nich również coś się tutaj interesującego znajdzie.
- Dhampiry, jeżeli zechcą wspomóc swojego rodzica, wywodzącego się z linii Longwei'a.
Kolejki podczas odpisywania: Ustalane przez MG.
Uczestnicy:
Lista uczestników:
Uwagi:
Event jest jednym z dużych i jego akcja może mieć miejsce w wielu krańcach świata. Część rozegrana będzie w Zjednoczonym Królestwie Wielkiej Brytanii i Irlandii, część na Dalekim Wschodzie.
Na uwadze mieć należy fakt, że postacie mogą ucierpieć podczas walk, które na bank będą przewidziane. Odniesione obrażenia mogą mieć różny skutek. Wysoki lub niski.
Zgłoszenia:
Kierować na PW do Cromwella.
Status sesji:
OTWARTA
Ostatnio zmieniony przez Cromwell dnia 16/10/24, 12:29 am, w całości zmieniany 3 razy
- Cromwell
- Administrator
- Tytuł : Lord ProtektorZawód : Admin / Mistrz GryPunkty : 0
Re: Od Mistrza Gry dla Graczy
Śladem Starożytnego ludu Medów
Opis wydarzenia:
Powiadają, że starożytne ludy skrywają wiele tajemniczych sekretów, miejsc i informacji, jakie obecne społeczeństwo nie posiada. Zaginęły lub zostały "wyparte", zniszczone przez obecne rządy królów, cesarzy czy innych władz w krajach. Bądź także i religie. Kim byli Medowie? Trudno powiedzieć, ponieważ w zapiskach niewiele o nich napisano. Dlaczego o nich akurat mowa? Twoje pragnienie dowiedzenia na istnienie magii, prowadzi Cię właśnie do nich. Jakimś cudem, udało Ci się dostać do pewnego zakazanego zbioru ksiąg, w którym zamieszczono wzmianki na temat magii. Decydujesz się na samotną podróż na Bliski Wschód, w celu odnalezienia odpowiedzi na swoje pytania.
Informacje:
Mistrz Gry prowadzący sesję: Cromwell
Fabularna data wydarzenia: Obecnie panująca na fabule. Wszystko zależy od tego, w jakim czasie gracze wyrażą chęć uczestnictwa.
Cel wydarzenia: Odnalezienie informacji na temat ludu Medów i pozyskania wiedzy na temat magii.
Nagrody: Punkty. Jeżeli graczom powiedzie się odnalezienie odpowiedzi na temat magii, istnieje szansa na zdobycie artefaktów związanych z eventem.
Miejsce rozgrywki: W chwili obecnej planowana jest wyprawa na: Iran, Indie, Grecja.
Rzeczywisty termin rozpoczęcia sesji: Jak tylko znajdzie się jeden chętny gracz.
Czas zapisów do sesji: Brak.
Ilość uczestników: Dowolna. Istnieje możliwość spotkania się podróżników na drodze do wyznaczonego celu.
Dla grup: Ludzie. Dla wampirów to może być trudna wyprawa, ale nie zabraniam im wzięcia udziału.
Kolejki podczas odpisywania: Ustalane przez MG.
Uczestnicy:
Lista uczestników:
Uwagi:
Event ten będzie miał charakter przygodowy, coś jak
Zgłoszenia:
Kierować na PW do Cromwella.
Status sesji:
ROZPOCZĘCIE:
Początek: Port w Plymouth
Ostatnio zmieniony przez Cromwell dnia 16/10/24, 12:32 am, w całości zmieniany 2 razy
- Cromwell
- Administrator
- Tytuł : Lord ProtektorZawód : Admin / Mistrz GryPunkty : 0
Re: Od Mistrza Gry dla Graczy
COŚ SIĘ CZAI...
Opis wydarzenia:
Pod Wallią, w jednej ze średnio zaludnionych wiosek, zaczęło dochodzić do dziwnych zaginięć ludzi. Za dnia, policja zlokalizowała rozszarpane części ciał jak i ubrań. Nikt nie ma pojęcia, jakie stworzenie grasuje w tych rejonach. Mówi się o dzikich psach, wilkach. Inni opowiadają mroczne legendy. Jeszcze inni twierdzą, że to sprawka wampirów. Lecz czy wampir, byłby wstanie posilać się mięsem ludzkim? Co więcej... Do zniknięć mieszkańców dochodzi zawsze o pełni księżyca. Przypadek? Czy można wierzyć wierzeniom, że skoro zaistniały wampiry, to czy można mówić o powrocie ich odwiecznego wroga z legend?
Grupa odważnych osób, zdecydowała się zbadać sprawę. Aby dowiedzieć, się, kim tak na prawdę jest morderca. I gdzie się skrywa.
Informacje:
Mistrz Gry prowadzący sesję: Cromwell
Fabularna data wydarzenia: Październik o pełni księżyca.
Cel wydarzenia: Odkrycie zagadki tajemniczej istoty, która pojawiła się w mieście.
Nagrody: Punktacja.
Miejsce rozgrywki: Wioska i odludne miejsce.
Rzeczywisty termin rozpoczęcia sesji: Jak tylko pojawi się co najmniej dwóch graczy.
Czas zapisów do sesji: Brak.
Ilość uczestników: Dowolna.
Dla grup: Ludzie, Łowcy, Wampiry
Kolejki podczas odpisywania: Ustalone przez MG.
Czas odpisu: 48h, ustalane przez MG.
Uczestnicy:
Lista uczestników:
Uwagi:
Wydarzenie średniego poziomu. Istnieje ryzyko odniesienia obrażeń, nawet poważnych przez postacie, biorące udział. Oznacza to, że może dojść do walki. Chyba, że uczestnicy wykażą się sprytem i unikną zagrożenia.
Zakończenie sesji będzie wprowadzeniem dla nowej rasy na forum.
Zgłoszenia:
Kierować na PW do Cromwella.
Status sesji:
ZAKOŃCZONE
- Wioska pod Walią
Łowczyni i wampirzyca odkrywają istnienie wilkołaków.
Sesja ta pozwala na wprowadzenie dodatkowej rasy grywalnej na forum.
Ostatnio zmieniony przez Cromwell dnia 16/10/24, 12:37 am, w całości zmieniany 3 razy
- Cromwell
- Administrator
- Tytuł : Lord ProtektorZawód : Admin / Mistrz GryPunkty : 0
Re: Od Mistrza Gry dla Graczy
Tajemnica klasztornych ruin
Opis wydarzenia:
Od pewnego czasu, po Edynburgu zaczęła krążyć dziwna plotka, jakoby w ruinach klasztoru na obrzeżach miasta, odnaleziono dobrze zakonserwowane zwłoki kobiety. Początkowo nikt nie dawał temu wiary. Plotki jednak nie cichły. Co chwilę znajdowali się jacyś śmiałkowie, którzy musieli przekonać się o tym na własne oczy. W końcu wieść ta zaczęła rozprzestrzeniać się poza mury miasta i trafiać do uszu, nie tylko ludzi, ale i wampirów.
Rada Wampirów, dowiedziawszy się o tym, postanowiła wysłać swoich kilku najbardziej zaufanych członków, by zajęli się tą sprawą. Na miejscu jednak znaleźli się nie tylko Ci, którym zostało zlecone wyjaśnienie tej sprawy...
Czy prawdą jest, że to tylko plotka? A może jakaś tajemnica Rady miała wreszcie ujrzeć światło księżyca?
Informacje:
Mistrz Gry prowadzący sesję: Mavis
Fabularna data wydarzenia: październik 1885 roku.
Cel wydarzenia: zbadanie plotek krążących od tygodni po Edynburgu.
Nagrody: punkty.
Miejsce rozgrywki: ruiny klasztoru na obrzeżach Edynburgu.
Rzeczywisty termin rozpoczęcia sesji: gdy pojawi się minimum dwóch graczy, chyba że MG zdecyduje się zacząć wcześniej.
Czas zapisów do sesji: brak.
Ilość uczestników: maks 3.
Dla grup: wampiry, ludzie (najlepiej łowcy)
Kolejki podczas odpisywania: ustalone przez MG
Czas odpisu: 48h, ustalone przez MG
Uczestnicy:
Lista uczestników:
Uwagi:
Mini event dla graczy, mający na celu wybudzenie Veronici de Foix. Sesja niskiego ryzyka (dla wampirów), choć do walki może dojść. Jakie to będzie miało konsekwencje dla Twojej postaci - zależy od tego, jak nią pokierujesz.
Zdecydowano się wprowadzić małe zmiany dotyczące grup graczy, jakie mogą wziąć udział w wydarzeniu i tak oto ludzi (najlepiej łowców) też zapraszamy do gry. Należy jednak pamiętać o tym, że ryzyko dla tej grupy jest kilkukrotnie większe, niż w przypadku wampirów.
Zgłoszenia:
Kierować na PW Veronici de Foix lub Mavisa.
Status sesji:
Zakończona
- Ruiny klasztoru
- Podziemia klasztoru
Christopher i Alexander stają się świadkami przebudzenia Płodnej. Na miejscu pojawiają się członkowie Rady Wampirzej. W obliczu walki i zawalenia się ruin klasztoru, ginie jeden z nich. Na miejscu zjawia się podwładna Bruce'a Dedricka. Alexander zabrał Płodną ze sobą. Christoper zostaje na miejscu oskarżony o współudział w ucieczce groźnej wampirzycy. Zostaje aresztowany i odprowadzony przed oblicze Rady Wampirzej.
Ostatnio zmieniony przez Mavis dnia 12/04/18, 11:36 pm, w całości zmieniany 7 razy
- Mavis
- Tytuł : Mistrz Gry JuniorPunkty : 0
Re: Od Mistrza Gry dla Graczy
Tajemnicza Posiadłość
Opis wydarzenia:
W Rumunii stoi wielka porzucona posiadłość. Od setek lat rozgłaszana jest legenda o drzemiącym w niej potworze. Istocie zrodzonej z nocy, żywiącej się krwią. Legenda osiągnęła tak przerażający rozgłos w kraju, że nikt nie próbował nawet wejść na jego teren. Posiadłość popadła w ruinę. Z biegiem lat, ktoś zaczął rozgłaszać inną zaś wersję legendy, że w pałacu dawnego Hrabi, została uwięziona postać pięknej kobiety. Przebudzona, podobno wynagrodzi swojego wybawcę. Inna wersja głosi o bogactwie w nim zakopanym w podziemiach. Czy znajdą się odważni, by przybyć do Rumunii, by sprawdzić prawdziwość głoszonych legend?
Historia o uśpionej przez wieki pięknej Rumuńskiej kobiecie dotarły także do Zjednoczonego Królestwa Wielkiej Brytanii i Anglii, przez handlarzy i podróżników. Ta wersja zaczęła być częściej opowiadana w społeczeństwie wampirzym.
Informacje:
Mistrz Gry prowadzący sesję: Cromwell
Fabularna data wydarzenia: Początek Października
Cel wydarzenia: Obudzenie wampirzycy Marishka Draculi
Nagrody: Punkty
Miejsce rozgrywki: Rumunia
Rzeczywisty termin rozpoczęcia sesji: Gdy zgodzi się wziąć udział jeden z graczy.
Czas zapisów do sesji: Brak
Ilość uczestników: Do trzech.
Dla grup: Wampiry, Ludzie (na własne ryzyko).
Kolejki podczas odpisywania: Ustalane przez Mistrza Gry
Czas odpisu: Ustalony przez Mistrza Gry
Uczestnicy:
Lista uczestników:
Uwagi:
Sesja ta będzie dość lekka, możliwe że z małymi przygodami. Nie będzie zagrażała życiu postaci, chyba że odwali jakąś głupotę, wtedy MG nie ręczy za jej życie. Gwarancja taka, że na pewno nikt nie zginie. Nie ręczymy za ludzi.
Zgłoszenia:
Kierować na PW do Cromwella.
Status sesji:
ZAKOŃCZONY
- Rumunia Bukareszt i okolice
- Tajemnicza Posiadłość
Edward budując armię, przemierzał każdy kraj, mając nadzieje na ożywienie legend. Tak też odnalazł ciało córki Draculi. W zamian za przywrócenie jej do żywych po ponad 900 latach, życzył sobie aby wampirzyca dołączyła do niego i pomogła zwalczyć Radę Wampirów.
Ostatnio zmieniony przez Cromwell dnia 16/10/24, 01:44 am, w całości zmieniany 2 razy
- Cromwell
- Administrator
- Tytuł : Lord ProtektorZawód : Admin / Mistrz GryPunkty : 0
Re: Od Mistrza Gry dla Graczy
Na ratunek Dhampirom
Opis wydarzenia:
Poprzez wprowadzony dekret Rady Wampirzej o masowym łapaniu dhampirów, niezależnie od tego, czy dopuściły się jakiegoś przewinienia czy nie, mają dość trudne i ciężkie życie opierające się na ciągłych ucieczkach. Złapani zostają przetransportowani do specjalnego Wampirzego Więzienia zwanego "Czarną Mewą". Tam nikt nie wie, jakie przechodzą trudności aby przetrwać.
Wiele wampirów wie o istnieniu takiego miejsca. Ale nikt jeszcze nie podjął decyzji, by coś z tym zrobić. By coś zmienić w życiu dhampirów. Pozbawieni są wszystkiego, uważani za niegodnych urodzenia i istnienia. Nie posiadają praw. Są rozdzielani ze swoimi rodzinami. Czym oni zawinili? Czy oni chcieli się takimi urodzić? Czy znajdzie się ktoś, kto im pomoże?
Informacje:
Mistrz Gry prowadzący sesję: Cromwell, Lady M
Fabularna data wydarzenia: Jesień / Zima.
Cel wydarzenia: Uwolnić uwięzione dhampiry i nie tylko ich. Jeżeli znajdą się także inni więźniowie jak ludzie, wilkołaki czy wampiry - im też można pomóc uzyskać wolność.
Nagrody: Punktacja.
Miejsce rozgrywki: Calf of Man - mała wyspa, w której mieści się Więzienie. Wymagane będzie rozegranie dostania się na nią. Jedyną drogą jest transport wodny.
Rzeczywisty termin rozpoczęcia sesji: Jak tylko znajdzie się kilka chętnych osób w roli więźniów, którzy chcą zostać uratowani i osoby, które zechcą ich uwolnić.
Czas zapisów do sesji: Brak. Event rozpocznie się po zebraniu chętnych.
Ilość uczestników: Dowolna.
Dla grup: Wampiry, dhampiry, wilkołaki, ludzie.
Kolejki podczas odpisywania: Ustalane przez MG.
Czas odpisu: Wstępnie 48h.
Uczestnicy:
Lista uczestników:
- Grupa Edwarda:
- Marishka Dracula
- Vanessa Pet - Grupa Arthura:
- Erika Mikkelsen - Nieprzydzieleni, działający samodzielnie:
- Charlotte Charpentier - Uwięzieni, którzy czekają na wolność:
- Einar Mikkelsen
- Marta Czech
- Ernesto Casales
Uwagi:
Jest to event, który ma dać początek nowego życia uwięzionym dhampirom. Zintegrować zbuntowane wampiry przeciwko chorym zasadom Rady Wampirzej, wspierając inną rasę. A być może politycznie rozwinie się to na korzyść obu ras lub jednej.
Powodzeniem eventu zakłada się uwolnienie przynajmniej kilkoro dhampirów.
Niepowodzeniem jest nieudanie uwolnienie dhampirów, a także zostania złapanym przez strażników więzienia.
Można także uwolnić inne istoty uwięzione jak ludzi, wilkołaki czy wampiry.
Istnieje ryzyko pojmania i uwięzienia postaci, próbującej dokonać ataku na więzienie. Otrzymania obrażeń mogących nawet zaszkodzić jego/jej życiu.
Jeżeli ktoś bierze już udział w jakiejś sesji i chciałby wziąć w tej udział, prosi się i napisanie nam takiej informacji. Wtedy z tym eventem ruszymy po zakończeniu obecnie trwających.
Zgłoszenia:
Kierować na PW do Cromwella lub Lady M.
Status sesji:
ZAKOŃCZONE
Akcja rozgrywa się w kilku miejscach: Rumunia, Węgry, Anglia.
Atak nie został rozegrany fabularnie. Zostało tłem wydarzeń na nowy rozdział linii fabularnej.
Atak zakończył się powodzeniem. Uwięzieni zostali uratowani w znacznej większości. Ofiary walki były po obu stronach. Edward i Arthur zdążyli zniknąć z pola widzenia Rady Wampirzej.
Event pozwolił na szersze możliwości grania Dhampirami, uwolnionymi z więzienia.
Ostatnio zmieniony przez Cromwell dnia 16/10/24, 01:47 am, w całości zmieniany 1 raz
- Cromwell
- Administrator
- Tytuł : Lord ProtektorZawód : Admin / Mistrz GryPunkty : 0
Re: Od Mistrza Gry dla Graczy
Bal Maskowy
Opis wydarzenia:
Irlandzki Samhain ("koniec lata"). Walijski Nos Galan Gaeaf ("wieczór zimowy"). Anglosaski Blodmonath ("krwawy miesiąc"). Czy Amerykański Halloween. W wielu krajach święto przypadające ostatniego października obchodzone jest w różnych tradycjach, wierzeniach i obrzędach. Wierzono iż w tym czasie swoje święto mają duchy, demony, wampiry itp. Tak się właśnie składa, że Rada Wampirów postanowiła wydać Bal Maskowy w rezydencji, dla przedstawicieli swojej rasy. Zaproszone zostały wszystkie wampiry zarejestrowane w Księdze Administracyjnej Rady Wampirów. Niech rozpocznie się Krwawa Noc! Niech muzyka gra, pary tańczą a krew leje kielichami!
Informacje:
Mistrz Gry prowadzący sesję: Cromwell
Fabularna data wydarzenia: Koniec października.
Cel wydarzenia: Dobra zabawa dla wampirów. Pełna integracja.
Nagrody: Punktacja.
Miejsce rozgrywki: Sala Bankietowa w Siedzibie Rady Wampirzej
Rzeczywisty termin rozpoczęcia sesji: Zależny od zgłoszenia zainteresowanych.
Czas zapisów do sesji: Brak.
Ilość uczestników: Dowolna.
Dla grup: Wampiry.
Kolejki podczas odpisywania: Ustalane przez MG.
Czas odpisu: 48h
Uczestnicy:
Lista uczestników:
Uwagi:
Luźny event pozwalający na integrację między wampirami. Można spodziewać się niespodzianek podczas jego trwania. Mimo wspomnianego w opisie zaproszenia tylko dla wampirów zarejestrowanych, nic nie stoi na przeszkodzie, by mogły dołączyć wampiry niezarejestrowane oraz poszukiwane listami gończymi. Niestety te dwie ostatnie grupy idą na własne ryzyko. Dla nich istnieje zagrożenie, że mogą zostać zauważeni i rozpoznani. Pamiętajcie, nie zawsze maska pomoże ukryć tożsamość.
Zgłoszenia:
Kierować na PW do Cromwella.
Status sesji:
OTWARTA
Ostatnio zmieniony przez Cromwell dnia 16/10/24, 01:49 am, w całości zmieniany 3 razy
- Cromwell
- Administrator
- Tytuł : Lord ProtektorZawód : Admin / Mistrz GryPunkty : 0
Re: Od Mistrza Gry dla Graczy
Zima nie zna litości
Opis wydarzenia:
Widziano go ostatnio w Londynie. Wcześniej powiadali, że był w Oslo. Jeszcze inni uważają, że przebywał w Paryżu. Kolejni twierdzą, że wrócił w rodzinne strony. Nikt tak naprawdę nie wie kim jest. Skąd pochodzi. Dlaczego przemienił wybranych ludzi i większość z nich pozostawił na pastwę losu. Mówiąc krótko "przeżyj pijąc krew, unikaj słońca". Nieliczni znają jego imię - Mikhail. Jest on Twoim wampirzym ojcem. Ale tak naprawdę nie wiesz o nim nic. Pragniesz go poznać bliżej. Pragniesz go odszukać. Postanawiasz podążyć śladami miejsc, gdzie go widziano. Poszukać i spotkać się z nim po latach.
Ci co go nie znają, mogli słyszeć o nim legendy. Wysoki mężczyzna poruszający się niczym cień. Atakujący i znikający. Ci co go widzieli - zapadali w dziwną chorobę i umierali. Inni uważali, że zostają przez niego opętani. Kim tak naprawdę jej Mikhail?
Informacje:
Mistrz Gry prowadzący sesję: Cromwell
Fabularna data wydarzenia: Jesień/Zima
Cel wydarzenia: Odnalezienie wampirzego rodzica Mikhaila. Poznanie jego przeszłości. Dowiedzenie się, jakie ma zamiary. Dlaczego tworząc swoje potomstwo, większość z nich porzuca.
Nagrody: Punktacja.
Miejsce rozgrywki: Syberia (Rosja), możliwe inne lokacje.
Rzeczywisty termin rozpoczęcia sesji: Gdy znajdą się chętni.
Czas zapisów do sesji: Brak.
Ilość uczestników: Dowolna.
Dla grup: Wampiry - potomkowie Mikhaila. Nic nie stoi na przeszkodzie, by udział wzięły pozostałe wampiry jak i postacie z innych grup.
Kolejki podczas odpisywania: Ustalane przez MG.
Czas odpisu: 48h.
Uczestnicy:
Lista uczestników:
Uwagi:
Sesja głównie jest skierowana do wampirzych potomków Mikhaila, jak i wywodzących się z jego linii. Udział w tej sesji mogą wziąć także ludzie, dhampiry i wilkołaki. Jednakże te grupy, muszą w swoich postać podać powód zainteresowania podróżą.
Podczas tej podróży może wiele się zdarzyć. Nieuniknione będą walki i odniesione obrażenia. Wyprawa na Syberię to będzie doświadczenie przetrwania. Istnieje ryzyko śmierci z powodu panujących tam warunków zimy i nieprzystosowanego odpowiednio organizmu do występującego tam klimatu. Szczególnie dotyczy to ludzi.
Zgłoszenia:
Kierować na PW do Cromwella
Status sesji:
OTWARTA
Ostatnio zmieniony przez Cromwell dnia 16/10/24, 01:49 am, w całości zmieniany 2 razy
- Cromwell
- Administrator
- Tytuł : Lord ProtektorZawód : Admin / Mistrz GryPunkty : 0
Re: Od Mistrza Gry dla Graczy
Legendy Indian
Opis wydarzenia:
Plemiona Indiańskie mają za sobą bardzo interesującą historię swojego pochodzenia, pojawienia się, obrzędowania, wierzeń i legend. Niestety, zamieszkałe przez nich tereny w Ameryce Północnej, zostały najechane przez populację ludzką białej rasy, niszcząc ich osiadłe miejsca zamieszkania. Ich spokój i harmonia z naturą, zostały zachwiane. Odnalezienie ich obecnych wiosek graniczy z cudem. Lecz powiada się, że niewielu z nich wypłynęło na oceany i dopłynęło do Europy, osiedlając się w wybranych krajach. Wędrując nawet w jej głąb.
Jest jedna dość interesująca legenda, która wiąże w sobie wiedzę o pochodzeniu Wilkołaka. Ci, którzy doświadczyli spotkania lub ujrzenia takiej bestii, zapewne zastanawiali się, skąd się one wzięły. Sami przedstawiciele rasy, za wiele nie mówią o sobie. Wielu z nich też twierdzi, że nie znają swojego stwórcy.
Chęć odkrycia prawdy, odnalezienia najstarszych wilkołaków bądź swoich braci i sióstr staje się tak silna, że pragniesz udać się w niebezpieczną podróż, w poszukiwaniu żyjących wilkołaków z plemienia indiańskiego. Jesteś na to gotów?
Informacje:
Mistrz Gry prowadzący sesję: Cromwell
Fabularna data wydarzenia: Jesień/Zima
Cel wydarzenia: Poznanie historii pojawienia się wilkołaków. Odnalezienie najstarszych żyjących.
Nagrody: Punktacja + Wilkołak, jeżeli uda się komukolwiek go złapać, zdany będzie na Waszą łaskę. Jeżeli zdecydujecie się na zniewolenie go, MG zrobi dla Was jego mini NPCa lub pełnego NPC (utworzy konto).
Miejsce rozgrywki: Ameryka Północna i Europa.
Rzeczywisty termin rozpoczęcia sesji: Gdy znajdą się chętni.
Czas zapisów do sesji: Brak.
Ilość uczestników: Dowolna.
Dla grup: Ludzie, Wilkołaki. Dhampiry i Wampiry według własnego zainteresowania.
Kolejki podczas odpisywania: Ustalane przez MG.
Czas odpisu: 48h.
Uczestnicy:
Lista uczestników:
Uwagi:
Sesja ma na celu odnalezienia żyjących wilkołaków. W zależności od tego jakie grupy wezmą udział, każda z nich dostanie swoją sesję. Ten event niesie jednak ze sobą spore ryzyko dla każdej grupy, jeżeli trafią na wilkołaka w pełni księżyca:
- Ludzie: ryzyko przemiany w wilkołaka, w najgorszym wypadku śmierć,
- Wampiry: walka z wilkołakiem, ryzyko odniesienia ran a w najgorszym wypadku śmierć, lepiej więc nie zapuszczać się samemu, albo modlić o szczęście w walce, bądź mając nadzieję trafić na słabego wilkołaka,
- Dhampiry: podobnie jak wyżej.
Mimo ryzyka, istnieje też łut szczęścia dla:
- Ludzie - Łowcy: pojmanie wilkołaka w celu zabicia bądź zniewolenia lub zwyczajnie uwięzienia. Złapany jest Wasz, robicie z nim co chcecie.
- Wampiry i Dhampiry: jak wyżej - pojmany jest Wasz, robicie z nim co chcecie, zabijacie albo zniewalacie.
Tak czy inaczej, sesja będzie dynamiczna.
UWAGA: Jeżeli w sesji będą brać udział postacie graczy wilkołaki, liczcie się z tym, że jeżeli zostaniecie pojmani przez postacie graczy wampirze/dhampirze/łowców ludzkich - mają prawo o zadecydowaniu co się stanie z Waszą postacią. Czy ją zabiją czy zniewolą. Możecie to ustalić także z nimi.
Zgłoszenia:
Kierować na PW do Cromwella.
Status sesji:
OTWARTA
- Cromwell
- Administrator
- Tytuł : Lord ProtektorZawód : Admin / Mistrz GryPunkty : 0
Strona 1 z 1
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|