Pytania
Strona 1 z 1 • Share
Re: Pytania
To ja mam takie małe pytanko: czy włosy wampira rosną? Czy jeśli je obetnie, to odrosną?
- Yelena
- Wiek : 807 (17)Zawód : Kat dla RadyUmiejętności : Przenikliwe Spojrzenie (przeciętny); Pazury (przeciętny); Trujący Pocałunek (nowicjusz);Punkty : 0
Re: Pytania
Włosy wampira pozostają po przemianie na takiej samej długości jak przed przemianą. Każde obcięcie nie ma większego sensu bo mniej więcej po nocy wracają one do swojej poprzedniej długości.
To samo tyczy się paznokci
To samo tyczy się paznokci
- Sherlock
- Tytuł : Mistrz GryWiek : OgromnyZawód : MistrzowanieUmiejętności : Zatruwanie życia graczom
Re: Pytania
1. W zestawieniu ludzkich umiejętności jest skrytobójstwo, zabójstwo. Załóżmy, że rozdysponowałam punktację tak, że nie stać mnie na zakup sztuk walki i posługiwania się bronią. Jako skrytobójca lub zabójca jakie więc mam szansę powodzenia bez tych dwóch umiejętności fizycznych?
2. Idąc dalej - jestem żołnierzem w wieku 25 lat. Uczestniczyłem już na froncie, przeszedłem szkolenie. Z wieku mam 25 punktów do rozdysponowania. 25 lat to wcale nie mało i wiele osób w tym wieku, w minionych czasach, miało na karku spore doświadczenie. Z punktów nie mam możliwości zakupu nawet Przeciętnego (a żołnierz bez sztuk walki czy wiedzy technicznej to trochę słabo) posługiwania się bronią. Mogę jedynie kombinacji początkującego w sztukach walki i posługiwania się bronią. Nic więcej. Ewentualnie jeszcze pierwsza pomoc.
Co ma wiek do doświadczenia?
3. Jaki poziom ludzkich umiejętności ma wampir, nie przeznaczając na nie punktów (swoją drogą 900 letni wampir mógłby wykupić wszystko i być specjalistą od wszystkiego, niedobrze)?
4. Jeśli niewykorzystane punkty przechodzą dalej, a wampir z niewiadomych przyczyn zyskuje wiedzę w różnych tematach (dyplomacja, posługiwanie się bronią), to czy człowiekowi, który wie, że zostanie w najbliższym czasie przemieniony, opłaca się w ogóle wykorzystywać punkty na zakup ludzkich umiejętności? Dostanie przecież wtedy dodatkową pulę punktów.
5. Robię wampira wysokiego pokolenia i mam do rozdysponowania, załóżmy, 90 punktów. Maksymalnie mogę zrobić postać z przeciętną umiejętnością jakąkolwiek.
W tym celu wydaję 15 punktów za nowicjusza i 30 punktów za przeciętnego. Zostaje mi 45 punktów. Weteran kosztuje 45 punktów. Kiedy mogę go wykupić?
6.
To znaczy,że wampir może wykupić tę umiejętność ludzi czy, że jako człowiek - po przemianie - dostaję bonus?
2. Idąc dalej - jestem żołnierzem w wieku 25 lat. Uczestniczyłem już na froncie, przeszedłem szkolenie. Z wieku mam 25 punktów do rozdysponowania. 25 lat to wcale nie mało i wiele osób w tym wieku, w minionych czasach, miało na karku spore doświadczenie. Z punktów nie mam możliwości zakupu nawet Przeciętnego (a żołnierz bez sztuk walki czy wiedzy technicznej to trochę słabo) posługiwania się bronią. Mogę jedynie kombinacji początkującego w sztukach walki i posługiwania się bronią. Nic więcej. Ewentualnie jeszcze pierwsza pomoc.
Co ma wiek do doświadczenia?
3. Jaki poziom ludzkich umiejętności ma wampir, nie przeznaczając na nie punktów (swoją drogą 900 letni wampir mógłby wykupić wszystko i być specjalistą od wszystkiego, niedobrze)?
4. Jeśli niewykorzystane punkty przechodzą dalej, a wampir z niewiadomych przyczyn zyskuje wiedzę w różnych tematach (dyplomacja, posługiwanie się bronią), to czy człowiekowi, który wie, że zostanie w najbliższym czasie przemieniony, opłaca się w ogóle wykorzystywać punkty na zakup ludzkich umiejętności? Dostanie przecież wtedy dodatkową pulę punktów.
5. Robię wampira wysokiego pokolenia i mam do rozdysponowania, załóżmy, 90 punktów. Maksymalnie mogę zrobić postać z przeciętną umiejętnością jakąkolwiek.
W tym celu wydaję 15 punktów za nowicjusza i 30 punktów za przeciętnego. Zostaje mi 45 punktów. Weteran kosztuje 45 punktów. Kiedy mogę go wykupić?
6.
Umiejętność kształtująca umysł. Pozwalająca na wyciszenie się i rozwój duchowy. Wprowadzenie harmonii duszy i ciała. Wzmacnia koncentrację i skupienie.
U osób ze zdolnościami nadprzyrodzonymi, pozwala na szybsze ich zrozumienie, opanowanie i kontrolę. Dodaje im 5-10% powodzenia w użytkowaniu.
Koszt: 10 punktów
To znaczy,że wampir może wykupić tę umiejętność ludzi czy, że jako człowiek - po przemianie - dostaję bonus?
- Marlene
- Punkty : 0
Re: Pytania
1) Jak wiadomo, skrytobójstwo to umiejętność zabijania z ukrycia. Co oznacza, że do posługiwania się nią na pewno jest potrzebna jakaś broń, bądź znajomość jakiejś sztuki walki (choćby podstawowej samoobrony, bo tym też można mocno kogoś pokiereszować), co za tym idzie szanse na dobre zastosowanie skrytobójstwa maleją bez wymienionych przez Ciebie dwóch zdolności. Taka sama zasada dotyczy umiejętności zabójstwo.
2) Wiek do doświadczenia ma sporo, ale nie chcemy by na forum były od razu nie wiadomo jak potężne postacie, dlatego dostaje się takie, a nie inne ilości punktów. Chcemy, by gracze rozwijali się fabularnie, a nie od razu wykupywali umiejętności takie, których potem nawet nie będą używać. Punkty zdobyć nie będzie aż ta trudno bo planujemy dużo zadań zarówno dla grup jak i dla jednostek i nie zależnie od rasy. Dlatego na początku trzeba jednak sobie odmówić niektórych, mniej ważnych w samodzielnej ocenie, zdolności.
3) Bardzo podstawowy. Przykład: chcesz stworzyć kogoś kto ma być dobry w różnych dziedzinach medycyny, ale nie ma on umiejętności stosowania pierwszej pomocy. W momencie, gdy będzie musiał jej użyć, mistrz gry uzna, że opatrunek przez niego założony był nieodpowiedni i nie mógł uratować osoby (o ile będzie to poważne skaleczenie).
Co zaś tyczy się starych wampirów: Nie ma możliwości aby każdy był specjalistą w każdej dziedzinie. Tak jest w życiu i tak jest u nas na forum.
4) Opłaca mu się, bo punkty ludzkie zostają utracone po przemianie. Cytat z FAQ:
5) Weterana można wykupić dopiero w momencie, gdy zostanie przeprowadzona przynajmniej jedna rozgrywka fabularna (nie retrospekcja) w której zostanie użyta dana zdolność. Rozgrywka musi być zakończona. Zostało to uwzględnione w regulaminie jako punkt 13 w kategorii "Fabuła"
6) Nie, wampir nie może wykupić tej umiejętności, jest ona przeznaczona dla ludzi. Druga odpowiedź jest zgodna z prawdą: możesz mieć jakieś bonusy ze względu na tą umiejętność po przemianie w wampira.
2) Wiek do doświadczenia ma sporo, ale nie chcemy by na forum były od razu nie wiadomo jak potężne postacie, dlatego dostaje się takie, a nie inne ilości punktów. Chcemy, by gracze rozwijali się fabularnie, a nie od razu wykupywali umiejętności takie, których potem nawet nie będą używać. Punkty zdobyć nie będzie aż ta trudno bo planujemy dużo zadań zarówno dla grup jak i dla jednostek i nie zależnie od rasy. Dlatego na początku trzeba jednak sobie odmówić niektórych, mniej ważnych w samodzielnej ocenie, zdolności.
3) Bardzo podstawowy. Przykład: chcesz stworzyć kogoś kto ma być dobry w różnych dziedzinach medycyny, ale nie ma on umiejętności stosowania pierwszej pomocy. W momencie, gdy będzie musiał jej użyć, mistrz gry uzna, że opatrunek przez niego założony był nieodpowiedni i nie mógł uratować osoby (o ile będzie to poważne skaleczenie).
Co zaś tyczy się starych wampirów: Nie ma możliwości aby każdy był specjalistą w każdej dziedzinie. Tak jest w życiu i tak jest u nas na forum.
4) Opłaca mu się, bo punkty ludzkie zostają utracone po przemianie. Cytat z FAQ:
Wampir przemieniony na fabule nie może wydać więcej niż te 10 punktów na umiejętności dopóki nie zdobędzie kolejnych z rozgrywek z mistrzem gry.Ile punktów jest przyznawanych dla wampira przemienionego fabularnie?
Taki wampir jest traktowany w taki sam sposób jak każdy wampir poniżej 100 roku życia, czyli na start ma przyznane 10 punktów do wydania na umiejętności.
5) Weterana można wykupić dopiero w momencie, gdy zostanie przeprowadzona przynajmniej jedna rozgrywka fabularna (nie retrospekcja) w której zostanie użyta dana zdolność. Rozgrywka musi być zakończona. Zostało to uwzględnione w regulaminie jako punkt 13 w kategorii "Fabuła"
6) Nie, wampir nie może wykupić tej umiejętności, jest ona przeznaczona dla ludzi. Druga odpowiedź jest zgodna z prawdą: możesz mieć jakieś bonusy ze względu na tą umiejętność po przemianie w wampira.
- Sherlock
- Tytuł : Mistrz GryWiek : OgromnyZawód : MistrzowanieUmiejętności : Zatruwanie życia graczom
Re: Pytania
Okej, dzięki za odpowiedzi, większość już wyjaśniona. Ale co do punktu 4 - rano stanowisko było inne, stąd pytanie o opłacalność. Padła odpowiedź, że punkty nie przepadają. Cytat z FAQ nic nie mówi o restartowaniu statystyk, a jedynie o przyznaniu 10 punktów do wydania na umiejętności.
- Marlene
- Punkty : 0
Re: Pytania
Wybacz za wprowadzenie w błąd
- Lasair Horan
- Tytuł : Łowca NaczelnyWiek : 20/920Zawód : Łowca w Radzie WampirówUmiejętności : IluzjaPunkty : 54
Re: Pytania
Rozważaliście reklamę forum na Edenie?
http://www.eden.wxv.pl/
http://www.eden.wxv.pl/
- Freya Lloyd
- Tytuł : Błękitna KrewWiek : 25|1000Zawód : Kat - SzefowaUmiejętności : Pazury, czytanie w myślachPunkty : 12
Re: Pytania
Nasza reklama już od dawna tam jest.
- Cromwell
- Administrator
- Tytuł : Lord ProtektorZawód : Admin / Mistrz GryPunkty : 0
Re: Pytania
Faktycznie. Totalnie przeoczyłam wczoraj ten temat. ;/
Zróbcie temat w ocenach, to wam się wpiszę.
Zróbcie temat w ocenach, to wam się wpiszę.
- Freya Lloyd
- Tytuł : Błękitna KrewWiek : 25|1000Zawód : Kat - SzefowaUmiejętności : Pazury, czytanie w myślachPunkty : 12
Re: Pytania
Zwyczajnie nie lubię tworzyć tematów do oceny for na innych stronach, bowiem w większości leci krytyka.
- Cromwell
- Administrator
- Tytuł : Lord ProtektorZawód : Admin / Mistrz GryPunkty : 0
Re: Pytania
Jak mniemam, można brać tylko te umiejętności, które znajdują się w dziale do tego przeznaczonym. Jest szansa na wymyślenie własnych?
- Anna Swinburne
- Wiek : 38 lataZawód : PisarkaUmiejętności : Pierwsza pomoc, medycyna tradycyjna, posługiwanie się bronią palną: rewolwerPunkty : 26
Re: Pytania
Zwyczajnych ludzkich można wymyślać samemu. Nie podlegają one jednak punktacji jak te, które zaprezentowaliśmy.
- Cromwell
- Administrator
- Tytuł : Lord ProtektorZawód : Admin / Mistrz GryPunkty : 0
Re: Pytania
Okay. Przyjęte.
- Anna Swinburne
- Wiek : 38 lataZawód : PisarkaUmiejętności : Pierwsza pomoc, medycyna tradycyjna, posługiwanie się bronią palną: rewolwerPunkty : 26
Strona 1 z 1
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|