Wampiry - FAQ
Strona 1 z 1 • Share
Wampiry - FAQ
Wampirze FAQ
Zakup umiejętności wampirzych
Należy w tym celu udać się do odpowiedniego tematu mówiącego o wszystkich dostępnych wampirzych zdolnościach i sprawdzić na jaki poziom wystarczy nam punktów. Są cztery dostępne: Nowicjusz, Przeciętny, Weteran i Mistrz. Potem należy wpisać się w odpowiednim temacie i poczekać na notatkę w informatorze od jednego z mistrzów gry, że umiejętność została zakupiona i może zostać użyta na fabule.
UWAGA!
Nie ma możliwości, aby ktoś z poziomu Nowicjusza kupił od razu poziom Mistrza w jakiejkolwiek umiejętności! Aby posiadać poziom Mistrza, należy wcześniej zakupić dwa poprzednie poziomy i dopiero ostatni może zostać zakupiony. Dodatkowo, należy na fabule rozegrać naukę umiejętności: czy to poprzez uczenie się jej od innych, medytację, czy ćwiczenie samemu. Sposobów jest dużo, więc prosimy o wykazanie się.
Pole w profilu "Rejestracja"
Jest to pole, które uzupełniają tylko wampiry i jest to dla nich obowiązkiem. Mówi o tym, czy wampir jest, czy nie jest zarejestrowany w Radzie. Jeśli nie jest, władze Rady mogą na niego polować, jeśli jest, musi on być posłuszny rozporządzeniom z góry. Za nieposłuszeństwo grozi śmierć
Potomkowie Kaina
Potomków Kaina i jego synów, nie można stworzyć. Za to można być potomkiem wampirów, które zostały z ich linii przemienionych. Zatem Kain może dla nich być na ludzkie najwyżej dziadkiem, pradziadkiem i tak dalej.
Ogólnie to nie zgadzamy się na tworzenie postaci, które mają bezpośredni kontakt z Synami Kaina, lub samym Kainem. Bardzo mało o nich wiadomo. Nie wyklucza się jednak możliwości ich spotkania na fabule, jeżeli "żyją". Lecz prowadzeni mogą zostać tylko przez Mistrza Gry, jako urozmaicenie fabuły.
Częstotliwość wampirzego posiłku
Jest to kwestia która przede wszystkim zależy od jego wieku. Im starszy wampir tym dłużej może wytrzymać bez picia krwi. Najstarsze wampiry mogą spożywać krew co 4 do 5 dni i jest to dla nich czas całkowicie normalny. Wampiry w wieku do 200 lat niestety, ale muszą posilać się każdej nocy, w innym przypadku zaczynają dziczeć. Wampiry w wieku od 200 do 400 lat muszą posilać się minimum raz na dwa dni. Te starsze raz na trzy dni.
Wampir łowcą wampirów?
Raczej nie. Łowcami polującymi są najczęściej wyszkoleni ludzie, którzy dążą do wyeliminowania rasy wampirzej. Krwiopijca polujący na przedstawiciela swojej rasy, to najczęściej przypadki prywatnych starć lub narzucone zlecenie ze strony Rady Wampirzej, z powodu złamania Zasad Maskarady.
Co prawda, nie jest wykluczone, by wampir mógł współpracować z łowcą, ale oboje w takim przypadku narażają siebie u swoich "przełożonych". O ile wampir jest zarejestrowany w Radzie i jeżeli Łowca przynależy do Stowarzyszenia. W najgorszym dla nich wypadku, mogą być przez jednych i drugich poszukiwani, ścigani z zamiarem wyeliminowania.
Wampirzy sen
Każdy wampir, w zależności od wieku, bliżej lub dalej od wschodu słońca zapada w sen. Wtedy też wpełza do swojej trumny, krypty i tam zasypia. Jest wtedy niemalże całkowicie bezbronny. W śnie tym nie pojawiają się żadne sny. Niektóre (naprawdę stare) dzieci nocy w czasie snu są w pewnym stopniu świadome tego co się wokół nich dzieje. Jest to niezwykle rzadkie zjawisko.
Jak wiadomo w trakcie snu wampir będzie dążył do tego, aby znaleźć się w zamkniętej przestrzeni, często jak najmniejszej, by do minimum zniwelować szanse skrzywdzenia go. W momencie gdy dziecko nocy jest bardzo daleko od domu (swojej trumny/krypty/sarkofagu itd.) często zdarza się, że wykopuje on pazurami dziurę w ziemi, aby się w niej ponownie zakopać i przeczekać dzień.
Pamięć ludzka, po spotkaniu z wampirem pożywiającym się nim
Człowiek zapamięta zdarzenie, że wampir pił jego krew. Wampiry nie mają umiejętności która pozwala na wymazywanie wspomnień u innej istoty pochodzenia ludzkiego. W momencie, gdy wampir chce pożywić się człowiekiem (i nie złamać zasad Rady) najlepiej zabić swoją ofiarę. Chociaż trzeba przyznać, że Rada Wampirów nie będzie od razu ścigać wampira, który pozostawił człowieka przy życiu po pożywieniu się nim. W końcu, kto uwierzy komuś, kto twierdzi, że wypito z niego niemal całą jego krew?
Wampirze picie i ćpanie
Krwiopijca nie może się upić ani naćpać. Wampiry nie mogą spożywać żadnego ludzkiego pokarmu czy ludzkich używek, ponieważ od razu powoduje to u nich bardzo silne torsje i paskudne samopoczucie. Jeśli zaś chodzi o spożycie krwi osoby np. pod wpływem alkoholu: wampir poczuje się tak, jakby sam pił, jednak w o wiele mniejszym stopniu będzie to odczuwał niż jego ofiara.
Przykładowo: jeśli ofiara ma 1,2 promila alkoholu we krwi, to do krwi wampira dostanie się 0,4 promila.
Wampir i tytoń
Wampiry mogą palić. Mimo, że ich organizm nie działa tak jak ludzki, nie ma przeciwwskazań co do tego, aby wampiry paliły.
- BloodRose
- Punkty : 0
Similar topics
» Wampiry - Krew
» Wampiry - Charakterystyka
» Wampiry - Umiejętności
» Wampiry - Spis zarejestrowanych w Radzie
» Wampiry - Fabularna rejestracja
» Wampiry - Charakterystyka
» Wampiry - Umiejętności
» Wampiry - Spis zarejestrowanych w Radzie
» Wampiry - Fabularna rejestracja
Strona 1 z 1
Pozwolenia na tym forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|